Maandelijkse VVD Bijeenkomst! Thema: circulaire economie

Elke maand organiseert de VVD Lochem weer een gezellige en informatieve bijeenkomst
Of je nu al jaren lid bent of net komt kijken, iedereen is welkom!

Tijd: wordt binnenkort bekendgemaakt
Locatie: wordt binnenkort bekendgemaakt
Thema: circulaire economie!
Programma onder voorbehoud van wijzigingen.

De komende maanden hebben wij weer verschillende bijeenkomsten gepland staan om je mee te nemen in een avond vol inspiratie, goede gesprekken en een hoop gezelligheid! Voordat we de datum en tijd definitief vastleggen, vragen we je om nog even geduld te hebben. Om een Thema helemaal tot zijn recht te laten komen, zoeken we altijd naar een geschikte locatie. Dit lukt echter niet altijd meteen. Wat we wel zeker weten, is dat we altijd “het nuttige met het aangename” willen combineren. Denk aan een interessante spreker met een bitterbal in de hand, of een bezoek aan een lokaal bedrijf met een heerlijke maaltijd erbij.

Per keer wordt er een ander onderwerp besproken. Soms duiken we in de lokale politiek en andere keren bespreken we landelijke kwesties, maar altijd met een knipoog naar wat het voor ons in Lochem betekent. En als er iets belangrijks gebeurt in onze eigen regio, passen we het thema gewoon aan. Zo blijven we altijd actueel!