Oproep VVD Lokaal Netwerk de Graafschap

Beste VVD-lid,

Wil jij een actieve rol spelen in de politiek en de verdere groei van de VVD binnen onze gemeente? Dan is VVD Lokaal Netwerk de Graafschap op zoek naar jou! We zoeken naar naar nieuwe enthousiaste leden, en dan vooral naar bestuursleden om ons Netwerk te versterken.

Het doel van Lokaal Netwerk is duidelijk: liberaal denkenden zoals jij binden, verbinden en faciliteren om samen lokaal impact te maken. In Nederland staan we voor grote uitdagingen op nationaal, regionaal en zéker lokaal niveau, en de VVD voelt de verantwoordelijkheid om hierin actief bij te dragen. Maar daarvoor hebben we een sterke organisatie nodig, en daar komt jouw betrokkenheid en steun om de hoek kijken. We hebben jouw hulp hard nodig!

Met jouw actieve inzet:
1. Steun je het liberalisme.
2. Help je bij het vinden van liberale oplossingen voor de grootste maatschappelijke uitdagingen.
3. Vergroot je je netwerk.
4. Krijg je de kans om je eigen talenten verder te ontwikkelen.

VVD Lokaal Netwerk de Graafschap beslaat een groot gebied met de gemeenten Zutphen, Lochem, Bronckhorst en Doesburg. Hier vind je vier verschillende fracties met elk hun eigen karakter en VVD-geluid, wat het werken binnen ons netwerk nooit laat vervelend. Wij begeleiden en ondersteunen de fracties, organiseren informatieve politieke bijeenkomsten, verzorgen opleidingen en talentontwikkeling waaronder; volksvertegenwoordigers en bestuurders als van de leden, regisseren campagnes en organiseren (ver)bindende activiteiten. Er is genoeg te doen!

Heb je vragen over ons netwerk, de taken, de sfeer, of iets anders? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Je kunt ons bereiken via e-mail op secretaris@degraafschap.vvd.nl of telefonisch op 06-46095015 (Albert van den Bosch, voorzitter).

En vergeet niet, op 22 november 2023 zijn de verkiezingen voor de Tweede Kamer. Onze stem gaat naar lijst 1, VVD #37 Erik Haverkort, de kandidaat uit de Achterhoek.

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur van VVD Lokaal Netwerk "De Graafschap,"

Albert van den Bosch